Skruvat Reservdelar

Spårning

Uppdaterad

Vid beställning så kommer du att få ett mail med orderbekräftelsen. När ditt eller dina paket sedan skickas får du ett mail om att paketet är packat, där ser du också ditt Kollinummer. Med detta nummer kan du följa ditt paket på väg från oss till dig!

Är mitt paket på väg?

Din spårning kan stå som "Registrerad" i 1-2 arbetsdagar från det att vi har skickat paketet. Detta beror på att det finns andra transportbolag som levererar paket från lagret vidare till Schenkers eller Postnords terminaler.

Spåra mitt paket

Du kan spåra ditt paket med hjälp av länkarna i leveransbekräftelse-mailet. Du kan också logga in på Min Sida och titta på din order och därigenom söka ditt paket.

När paketet finns att hämta hos ditt ombud så kommer du att få ett SMS eller mail från transportören. I det meddelande som skickas till dig så finns information om var och när du kan hämta ditt paket. 

Paketleveranser

Vi samarbetar med DB Schenker Logistics och Postnord för våra leveranser i Sverige.

Med hjälp av det kollinumret kan du söka och spåra ditt paket. Du kan till exempel gå in på Schenker eller Postnord beroende på hur vi skickat ditt paket och välja 'Följa paket'. I vissa fall skickas varorna direkt från våra leverantörer varpå vi använder deras logistikpartners. Då kan det vara t. ex. UPS eller DHL som levererar din beställning.

Däck och Fälg

Däck levereras av DSV eller DHL direkt hem till dig. En SMS-avisering skickas till dig innan leverans som ni ska svara på för att boka leveransdag. 

Paket som inte hämtas på ombud

Hämtas inte paketet inom 14 dagar kommer ombudet att returnera det till oss som ett outlöst paket. I samband med detta tillkommer en debitering för outlöst paket på 250 kronor för paket, eller 500 kronor för däck och fälg.

Guide taggad med: Sök paket Spåra
warning Created with Sketch.